Ardmore naar clarens - Reisverslag uit Clarens, Zuid-Afrika van dineke Alen - WaarBenJij.nu Ardmore naar clarens - Reisverslag uit Clarens, Zuid-Afrika van dineke Alen - WaarBenJij.nu

Ardmore naar clarens

Door: Dineke

Blijf op de hoogte en volg dineke

02 Oktober 2016 | Zuid-Afrika, Clarens

Na weer een lekker ontbijt de auto gepakt en op weg .
Me nog wel even verbaasd over wat me af moesten rekenen voor twee maal diner en twee flessen wijn1600 rand !
Dat is niet te geloven gewoon .
Nu op weg naar Clarens door een waanzinnig mooi natuur park helaas weinig dieren gezien.
Alleen in de verte de berg zebra's en een of andere antilope kon niet precies zien welke soort.
Wel gestopt bij Basotho cultural village het leven van deze bevolking vanaf 1700 tot nu .
Was een bijzondere ervaring .
De chief of the village moest ons toestemming geven om binnen te komen ,eenmaal binnen de mannen en de vrouwen verblijven gezien ,en nog veel meer .
Was de moeite waard
daarna weer verder op weg naar Clarens door een spectaculair landschap !
Wat is de wereld toch een pracht planeet!
Weer blij verrast met onze b&b in Clarens.
Mooie kamer en het huis heeft een prachtige tuin.
Het stadje heeft veel galerie's en leuke interieur zaken en hier en daar wat kleding ,en heel veel restaurantjes.
De eigenaar van de b&b heeft ook een Portugees restaurant en daar zijn we gaan eten heerlijk!
Leuk gebaar van haar was een gratis fles wijn bij het diner! Nu lekker slapen morgen naar Lesotho,malealea .
Ben benieuwd wat dat ons weer brengt xxx

• 03 Oktober 2016 - 05:45

Marlene:

Zo leuk om jullie reisberichten te lezen. we reizen mee!

geniet ervan, maar zo te lezen doen jullie dat ten volle.

Liefs van de Wolven

• 03 Oktober 2016 - 07:24

Ingrid:

Inderdaad erg leuk die verslagen! Fijn dat het allemaal zo leuk en mooi is weer een er Ari t rijker en wat voor 1. Heel veel plezier en goede reis naar Lesotho dikke kus van ons xxxxx

• 03 Oktober 2016 - 08:25

Joke:

Wat heerlijk dat het allemaal zo goed bevalt! Ik lees het al, je hoeft geen lekker wijntje te ontberen, Dien.
    liefs
    Joke