Voorpret - Reisverslag uit Rhoon, Nederland van dineke Alen - WaarBenJij.nu Voorpret - Reisverslag uit Rhoon, Nederland van dineke Alen - WaarBenJij.nu

Voorpret

Door: Dineke

Blijf op de hoogte en volg dineke

23 September 2016 | Nederland, Rhoon

Zondag een verrassingsetentje van Karl en Marlene,bij Abel in Rhoon .
Leuk, gezellig en gelachen,een mooie voorbereiding op.
Koffers zijn gepakt ,straks lekker slapen en dan beginnen we aan onze droom reis .

• 23 September 2016 - 16:50

Eileen O'Neill:

Ha lieve zus en zwagerttttt
    Ik krijg nu plots jullie vertek bericht. is inmiddels al even geleden want jullie zitten nu al haast in het kruger.. maar goed.. t
    Super leuk jullie belevenissen te kunnen lezen vanaf nu.
    heel veel moois gewenst daar.
    Kus van mij en een poot van loeka X Eileen

• 23 September 2016 - 16:51

Eileen O'Neill:

Trouwens leuk he ABEL.. Toevallig pas geweest hahahaha

• 23 September 2016 - 17:57

Els:

Hi Ron en Dien,

Wat leuk dat jullie naar Zuid-Afrika zijn, ik kan niet wachten om jullie avonturen te lezen en jullie foto's te zien. Ik ben zeer benieuwd

Liefs Els

• 25 September 2016 - 16:57

Joke:

leuk om het hele schema te lezen waar jullie naar toe gaan en wat jullie gaan zien. maar de echte invulling horen we straks natuurlijk het liefste live!
    Ook wij genieten van onze vakantie in het historische Dordrecht. Iets minder ver van huis maar o zo waardevol voor ons. Nogmaals dank!

• 26 September 2016 - 16:11

Dineke Van Alen:

Lieve allemaal ,eindelijk lukt het ! We hebben drie waanzinnige mooie dagen in het Kruger park achter de rug !
    Echt ongelooflijk mooi en indrukwekkend wat is moeder aarde toch mooi .
    In drie dagen tijd de big five gezien en nog veel meer apen ,wilde honden vele soorten pRachtige vogels kan helaas weinig foto's meesturen omdat de meeste op mijn camera staan en ik het kabeltje niet bij me heb .
    Ga Theo vragen of hij me wat foto's doorstuurde.
    Gisteren echt op de weg neushoorns en olifanten en apen ,morgen gaan we naar St .lucia weet niet of we daar WiFi hebben kus

• 28 September 2016 - 18:54

Anneke:

Hallo avonturiers, denk dat jullie oren en ogen te kort komen en Ron helemaal in zijn element met zijn verrekijker en camera. Hoop dat jullie nog veel mooie momenten meemaken. Groetjes aan Tien en Theo, dikke kus......totsiens!!!