Verdwenen reisverslagen! - Reisverslag uit Hermanus, Zuid-Afrika van dineke Alen - WaarBenJij.nu Verdwenen reisverslagen! - Reisverslag uit Hermanus, Zuid-Afrika van dineke Alen - WaarBenJij.nu

Verdwenen reisverslagen!

Door: Dineke

Blijf op de hoogte en volg dineke

11 Oktober 2016 | Zuid-Afrika, Hermanus

Niet te geloven gisteren zo mijn best gedaan om een leuk reisverslag te schrijven staat er maar EEN regel op .
Per mail krijg ik een Back-up van het gene ik geschreven heb en geloof me dat was meer dan een regel!
In mijn hoofd gaat er een vraag rond waarom gaat het bij mij zo fout?
Niet meer over nadenken zal wel karma zijn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

dineke

Actief sinds 17 Sept. 2016
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 4164

Voorgaande reizen:

21 September 2016 - 16 Oktober 2016

Zuid Afrika

Landen bezocht: