Cradock naar Addo elephants park - Reisverslag uit Addo, Zuid-Afrika van dineke Alen - WaarBenJij.nu Cradock naar Addo elephants park - Reisverslag uit Addo, Zuid-Afrika van dineke Alen - WaarBenJij.nu

Cradock naar Addo elephants park

Door: Dineke

Blijf op de hoogte en volg dineke

09 Oktober 2016 | Zuid-Afrika, Addo

Na weer een Engels ontbijt vertrekken we uit Cradock.
Doen nog wel even boodschappen want we gaan naar een bushcamp.
Daar is geen restaurant bij hebben ze ons vertelt dat betekent zelf koken! Kip sla aardappelen ,niet te moeilijk.
Een exstra geheugenkaartje voor de telefoon van Leontien en mijn laptopje gekocht .
Op weg zijn we weer benieuwd waar we nu weer teecht gaan komen !onderweg bij een heel leuk plekje gestopt voor koffie .
We zijn helemaal verrast door hoe deze zaak er van binnen uitziet prachtig antiek gemengd met Afrikaanse kust en heerlijke taarten!
De mannen kiezen voor de cheesecake en tien en dien voor de chocolade taart heerlijk , veel te groot !
Weer verder ,we zijn bij de afslag voor Addo elephant's palace ,alleen nog een weggetje van 14 kilometer dit en gravel om het palace te bereiken ,blijkt goed te doen.we moeten alleen nog een weggetje omhoog naar de mudhut's Ron kijkt naar het weggetje oh nee zegt hij dat doe ik echt niet! Zo stijl omhoog met losse stenen! Daar is de avensis niet in staat toe.
De zeer behulpzame maan van Addo place regelt een 4 wheel drive om onze bagage naar boven te brengen en wij lopen naar boven .
Grappige hutjes mooie kleuren met een uitzicht op bergen en bossen .

• 09 Oktober 2016 - 09:34

Lucille:

Hoi vriendjes, wat een fantastisch leuke ervaringen allemaal. En lekker

• 10 Oktober 2016 - 15:20

Eileen:

Ha zus en zwagert,.... en natuurlijk Leontien en Theo...

Wat fijn dat jullie zoveel moois meemaken.
    Alleen al de compleet andere cultuur en andere manier van denken is vaak al zo indrukwekkend. Dan nog de overweldigende natuur erbij en je bent echt even helemaal in een andere wereld.
    Lekker hoor...
    Wij gewoon in Rotterdam. Maar ook hier is t fijn hoor en je weet het he, in gedachte kan je overal zijn.
    "Als ik mijn ogen toedoe ben ik in honoloeloe"( jules deelder)

Dikke kus.. Eileen