Ardmore guesthouse. - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van dineke Alen - WaarBenJij.nu Ardmore guesthouse. - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van dineke Alen - WaarBenJij.nu

Ardmore guesthouse.

Door: Dineke

Blijf op de hoogte en volg dineke

01 Oktober 2016 | Nederland, 's-Hertogenbosch

Heerlijk vandaag even niet auto rijden !!!! We gaan heerlijk wandelen in de bergen.
We zijn hier twee dagen dat geeft een beetje rust,je merkt dat iedere dag in de auto toch wel erg vermoeiend is .
De omgeving raast aan je voorbij en af en toe stop je natuurlijk wel,maar een dag relaxen is heerlijk!
Helaas lag het startpunt te ver om naar toe te lopen dus toch even 20 minuten in de auto,niet eens een lange wandeling maar we hebben er erg van genoten .
Na 2 kilometer kwamen we bij een waterval ,heel mooi maar nog mooier en leuker vond ik de baboons !!!
Hele families die met elkaar aan het spelen waren.
Jonkies die gecorrigeerd werden ,sprongen over de stenen in de waterval maakte hele grote sprongen maakte ! Zo leuk.
In gesprek gekomen met een jong stel uit housen Gelderland,die waren ook in het krugerpark geweest,en stik jaloers dat wij zo'n prachtfoto hebben van het luipaard !
Zij hadden de big 5 niet gezien maar krijgen daar nog een kans op als ze naar Addo elephants park gaan .
Gaan wij ook nog heen maar eerst clarens en Lesotho !
Daar waarschijnlijk geen internet dus even geen contact .
Verder nog even een wasje gedaan nu buiten met een wijntje en prettig gezelschap wat wil een mens nog meer knuffel

• 01 Oktober 2016 - 17:38

Els:

Hallo vakantiegangers,
    Wat onwijs leuk om jullie zo te volgen, geniet met volle teugen en ik ben echt benieuwd naar al jullie super foto's en uitgebreide verhalen, enjoy

Liefs Els